søndag 24. februar 2013

24 februar. 2013



Endelig har jeg fundet veien til googles blogg.  jippiii. dette er noe eg har hatt lyst å gjøre lenge, for dere skal vite det at dere er mange herinne i bloggverden som har inspirert meg gjennom laaang    tid.

Så nå har jeg tatt steget og håper at dere vil ta vel imot meg.

Jeg prøver meg litt frem her i dag, må jo finne ut om eg får dette til.




Jeg anser meg selv som ganske kreativ så på denne bloggen vil dere få se en del egenproduserte ting. , men da jeg også er gla i både hage og interiør,  er det fullt mulig at der vil komme innslag med dette og.

 ønsker alle som stikker innom hos meg en fantastisk fin søndag. nyd det fine vinterværet ute.

                                                           klem Nita
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar