tirsdag 26. februar 2013

26 januar 2013



For en nydelig dag vi har ute i dag.  solen skinner fra skyfri himmel og man kan ikke bli noe annet enn glad.

Fuglene har funnet veien til fuglekulene som henger overalt. For frosten har fortsatt ikke sluppet taket her hos oss.  ( gleder meg veldig til den dag kommer) da skal jeg nemlig ut i hagen så fort som bare det ...




I tillegg til at solen  gjør meg glad så er der en annen ting, som gjør at smilet og de posetive tanker kommer til meg.  Jeg er nemlig så heldig at jeg netopp har kjøpt meg ny kjole. 
Denne kjolen  har jeg kjøpt av Randi Stubban Kunsthåndverk  og der finnes bare denne ene.
 Den fine grønnfargen  sat sammen med lilla  og lyseblå er virkelig med til at gjøre denne kjolen til ett mesterverk.  I  tillegg  står der skrevet.
Dont worry every little thing gonna be allright.
 
 
 
 
Med dett lille sitatet, ønsker jeg alle som stikker innom  ¨en fortryllende dag¨
 
klem Nita
 

3 kommentarer:

  1. Hei Nita og tuuusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Tror jeg må lage flere hengere til stumtjeneren i gangen:)) Tusen takk for tips!!
    Deilig sol her også i dag, og kjøkkenet som vi pusser opp er snart ferdig..så jeg bare smiler her:))
    Ønsker deg en flott kveld!!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Åh janne eg gleder meg allerede til å se kjøkkenet! blir sikkert kjempefint, sånn som alt annet hjemme hos deg:)

    SvarSlett
  3. Hei Nita!
    Så koselig av deg å "dele" kjolen min!
    Håper det er ok at jeg legger ut dette på kjolesida mi :-)
    Stor klem fra Randi

    SvarSlett