torsdag 28. november 2013

Desember rett rundt hjørnet.

 

Nå er så julemarked overstått,   det var noen kjekke , kalde og travle dager. men nå begynner jeg å ha hentet meg inn igjen.
Ryggen og foten som jeg sliter veldig med, gjorde jo selvfølgelig sitt til at det til tider ble veldig vondt,  men jeg hadde med godstolen + et godt varmt saueskinn.
varm gluhwein  (varm rødvins Toddy) og The  hjalp heldigvis til for å holde varmen . så alt i alt en flott helg. og til med bittelitt snøfnugg i lufta var vi så heldige å bli velsignet med.

 Bildene er ikke av beste kvalitet, da jeg jo selvfølgelig klarte å komme av gårde uten speilrefleksen .  Det er veldig blålig skjær på bildene men dere ser likevel. det viktigste .. thi hi

 
 



Der var god respons på lørdagen.  Putene mine var som vanlig det som starta salgsinnspurten .















Som dere kan se var der stor utvalg på bordene mine.  The-skrin. 2 str på nøkkelskap, diverse bilder og rammer med hjerte, juleevangeliet,  kopper og krus. serveringsbrett, stearinlys med tekst og en haug med lys-glass og lys-lykter. og små og store skilt med tekst.

 Eg tenker jeg kommer til å legge noen av varene ut her så hvis noen har lyst på noe, så er det bare å sende en mail  absb@hotmail. eller legge igjen en kommentar i feltet under.


Da mørket senket seg over julebyen, var det bare helt nydelig med lyslyktene.
 
 
 Etter jeg kom hjem på lørdagen, fant jeg ut at jeg måtte prøve
å få vist frem nøkkelskapene mine og kanskje også noen puter.
Fort og gale ble en cd hylle om -designet. med ett par hyller utvendig, til disponering av puter og øverst ble der hengt opp nøkkelskap.
 
 
 
 
 
På søndag blir der en ny sjanse.
 da skal vi  selge på et arrangement her i bygda.
Har ikke planer om å lage mere varer, så
eg krysser fingre for at det rekker med lageret jeg allerede har.
 
 
 
 
 
 
Nå blir der ikke flere bilder i dag. 
 
Nå ser jeg bare frem til tiden fremover.
  For nå er det jo JUL.
og tiden har komt, til å konsentrere seg om julepyntingen med guttene mine. 
Derfor har jeg valgt å legge julemarked og julesalg  vekk fra denne helg. så jeg får den tiden jeg ønsker å tilbringe med mine kjære <3
 
Husk det alle sammen!!!!
Nyt dagene som kommer. og gjør det beste ut av juleforberedelsene <3
 
klem nita
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar