lørdag 2. november 2013

November på sitt beste.

 
Nydelig høst dag . , med sol og blå himmel .

Har pyntet litt på trappen i forbindelse med haloween.  ikke fordi eg er sånn super gla i akkurat den dagen, men høsten syns jeg er helt nydelig .

  Eg var i Dk tidligere i høst og der var jeg heldig å få billige greskar, så noen av disser har vi laget greskarlykter av,  der har blitt pyntet i inngangspartiet med greskar og andre av høstens herlige matrialer.



Tok meg en tur i skogen , hvor jeg fannt  både bark . rognebærgreiner, visne blader og annet diverse 
 
 
 
 
 I dag tenkte jeg at jeg skulle
ta meg en liten tur ut og kanskje finne bjørkegreiner som jeg kan lage juletreer av.
Men spørsmålet er om beinet mitt klarer en sånn tur.
var hos fysioen i går og han konkluderte med at jeg er skjeiv i ryggen og så dro han noe såå innmari i meg. hvilket resulterer i at i dag har eg såååå vondt AAUU.
 
 Dere få ha en fantastisk fin høstdag.
  klem fra Nita
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar