tirsdag 23. april 2013

en haug med sko .. borte vekk


I en familie med 2 voksne og 2 barn blir der ganske mange sko....og snakk om at eg er lei av skohaugen som er rett foran inngangsdøren,  må ta store steg over skoene hver dag når eg kommer hjem... Er der virkelig ikke noe man kan gjøre ??
Jo faktisk!! så var der noe å gjøre! Etter å ha gjennomgått Ikea katalogen på kryss og tvers, så fannt jeg løsningen!! Ett smalt skoskap kalt Hemnes.
Så siste uke tok eg turen til Ikea og kjøpte skapet.  det som er så fint er at det er veldig smalt og fyller ingenting! Med masse skråvegger i huset så trenger jeg akkurat det.
kjøpte en lampe som var passe smal til at den kunne stå på toppen.
Rett før bursdagen i helga ble kommoden montert opp og eg har blitt kjempefornøyd,   problemet er bare å lære alle at skoene skal opp i her når de kommer hjem.... he he   må vel finne en løsning på det og.
 
 
 
Kunsten i å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle...     iden til dette hjerte, har jeg fått etter å ha fulgt   http://vibekedesign.blogspot.no/ Vibeke er bare så flink og inspirerende  og eg bare elsker bloggen hennes.
 
 
Som dere kan se er det virkelig ikke noen stor gang eg har og det gjelder å finne praktiske løsninger
Etter å sett på nøkkelene som hang å slang på en knaggrekke  så lenge eg kan huske.... har jeg nå lagt decoupage på et nøkkelskap og hengt dette opp istedet.
 
Ønksker alle som stikker innom en fin fin dag.
klem nita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar