tirsdag 2. april 2013

Nå venter vi bare på våren.

 
Stikker innom å sier hei..
 
Hodeverk på 2. dagen.  så da trengte jeg litt trøst.. en vakker bukett lyser altid litt opp i det grå.
 
Trenger virkelig trøst. ikke bare fordi eg har hodeverk, men tenk dere. det vakreste turområdet  10 min fra huset mitt, brenner på 3. døgn og brannmennene kjemper en kamp for å få kontrollen.
 
 En sigarettglo, var det som startet det hele!  en eneste gnist, har nå brennt av ett enormt område.  det er er bare så trist....

 Dette bilde ble tatt i begynnelsen av påsken,hvem skulle trodd at noe sånn skulle skje.
Her i distriktet har vi ikke sett sne siden 2012  og i tillegg har vi hatt minusgrader i hele 2013, så som dere kanskje kan tenke er der veldig  tørt ute,   noe som ikke gjør slukkningen enklere.  og eg begynner å lure på hva tid våren har tenkt å stikke hodet frem å smile til oss. 
 
Så i tilfelle ¨du, våren¨ leser her .....Bare så du vett det... du er velkommen nå.
 

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig hilsen :)
    Ja dagene iler fort avsted, og den lange påskeferien min er over alt - snufs...

    Nydelig "trøste bukett" du har kjøpt deg, og trøst kan vi alle trenge en gang iblant. Helt forferdelig med den brannen, og så fryktelig det må være å bo så tett på... Uff, uff..!!

    God bedring til deg, håper virkelig hodepinen slipper taket og at uken din blir bra!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. tusen takk hildegunn :)
    satser på at formen er bedre når eg våkner i mårå.
    nattiklem nita

    SvarSlett