onsdag 24. april 2013

Litt nytt til kjøkkenet.

 Like lenge som eg har bodd her (les 3 år ), har jeg sett på viften min med gru...  liker bare ikke Villavent.  med kasse utpå.
men men, det må jeg nok leve med ( iallefall ennda en stund)  så nå har jeg rusket ned alle de fæle krydderglassene.

På hobbyrommet fannt jeg frem noen trekasser egentlig tiltenkt sukker og mel.  men nå ble de malt lysegrå og dekket med decoupage.

Jeg har heldigvis klart å få ta tak på flere av serviettene som eg brukte da jeg i fjor begynnte med det, som etterhvert har utviklet  seg til å bli kjøkkendesignet mitt. Disse  ble nøye klippet ut og limt på disse kassene . 
 

Jeg har i mange år hatt en rullepølsepresse stående, den har ofte iritert meg , fordi den ikke var så fin... men det har den blitt nå, den har nemmelig blir dekorert den og !!
 
På kjøkkenet mitt er  det forferdelig vanskeligt å ta fine bilder, uansett hvor fint og hvit der er i virkeligheten, så blir det bare grått og trist på bildene :(
 
Her har alt kommet på plass i hyllene. sammen med et par kaffekopper og og noen telysglass.  dere skimter sikkert at kassen på kjøkkenbenken med kjøkkenredskaper er samme design.. thihi
 
Her kommer et lite bilderas.....
 
 
******
 
 
******
 
 
I dag er det bare grått og trist ute, ikke mye som sier vår.. men det er det uansett..
 
ha en fin fin dag.
 
klem Nita
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar