lørdag 16. mars 2013

Hjerte dag.

***Hjerte ****
 
Som noen har forstått står hjerter mit hjerte nært. 
 
derfor var det ikke så vanskelig da
  
  la ut denne vakre kjolen på hjemmesiden.   som dere kan se er det jeg selv som har tatt dette bilde og det er en ganske vanskelig opgave.
Jeg kan absolutt anbefale kjolene til Randi, de er fine, håndlaget, bra kvalitet og skikkelig god komfort.
 
*******
 
Hjerter er som sagt noe som betyr mye for meg.
og eg bruker ofte hjertet til å vise vennene mine hvor gla eg er i de.  

Blomster er noe som eg også er veldig glad i . På dette bilde er det ett oasis hjerte, dekorert med  frisk mose, peoner og roser. Inni oasisen er der stukket vannbeholdere så blomstene kan holde en stund og til og med byttes ut.
Hagen er full av trollhassel  så de bruker eg ofte for å lage ett mer rustikkt preg.  Til slutt er buketten dekorert med buljongtråd og perler.                                                  
 
Dette bilde laget jeg da en kjær arbeidskollega skulle slutte på jobben. først malte jeg hjertet med rosa maling. Kanten rundt er skrevet med en tjukk sølvpen.
Motivet fra servietten  ble limt på med decoupagelin etter at malingen var tør. og til slutt  ble teksten skrevet på.  Jeg lakkerte hele lerredet,  for da vet jeg at det kan holde leeeenge.
 
 
Med disse rosa bildene  ønsker jeg dere en fortreffelig helg.
 
klem nita
 

2 kommentarer:

  1. For en nydelig kjole! Den likte jeg! Elsker hjerter jeg også, har de over alt;) Takk for koselige ord inne hos meg. Ha en fin-fin søndag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Kjære Eli.
    Jeg kan bare anbefale deg å ta en titt inn på hjemmesiden til Randi, der er der sååååå mange fine kjoler, kanskje du finner 1 som bare må bli DIN.
    Ønsker deg en nydelig kveld.
    klem nita

    SvarSlett