lørdag 9. mars 2013

Invitasjonene er ferdige.


Hverdagene er veldig travle og det er ikke hver dag, at jeg får gjort så mye annet enn å jobbe, lage mat og hjelpe med lekser og alt annet som hører med til en husmors gjøremål.

Men onsdag  fikk jeg tid til å ta meg en tur på Panduro og hvilket Eldorado det er. Det kribler helt ut i fingrespissene, når eg ser alt det fine og ideerne kommer på løbende bånd men målet denne gang var å finne matriale til å lage invitasjoner av og jeg fannt- jeg fannt.

kort og konvolutter  + diverse tape, sløyfebånd og merkelapper ble kjøpt inn.



Og da var det bare å gå i gang torsdag kveld etter jobb.

I utgangspunktet hadde jeg tenkt meg decoupage på kortene men det funka ikke så bra.  ble bare krøllet og styggt , og da var det å tenke nytt og resultatet ble.  jeg forminnsket  det resirkulerte arket til 1/4 del i kopimaskinen .

 
        Først tok jeg et hvit resikulert ark og delte i 4. dette ble lagt tvers over midten på det hvite kortet og oppå der la jeg  kopiarket.
tilslutt limte jeg det fast med tape med skrift.
Som pynt festet jeg en merkelapp med sløyfe
 og skrev Invitasjon.
 
Konvoluttene  kjøpte jeg mørkebrune, de limte jeg hvit resikulert papir på med samme tapen som på kortene.
og addressen ble skrevet med sølvpen.
 
Så nå kan jeg krysse ut første ting på to do listen min.
 
  invitasjoner Done :)
 
 
Nå håper jeg at jeg har klart å inspirere noen andre til å være litt kreative:)
 
ha en fine dag  og nyt det fantastiske været som stråler over vestlandet
 
Klem Nita




3 kommentarer:

  1. Kjempenydelig!!
    Godt med alt en kan få krysset bort:))
    Norgesglassene med kaffebønner har til vanlig det glassklokket
    som hører til over, men fjernet det når jeg tok bilde:)
    Ha en nydelig kveld!!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig kommentar ♥
    Jeg hadde/har en salgsblogg,men den er ikke tilgjengelig no. Der solgte jeg folien med ferdige motiv på.
    Er du interessert kan jeg ta imot en bestilling.
    Denne legges i vann og kan brukes fra lys til andre harde flater.Jeg bestiller denne fra utlandet.
    Send meg en mail hvis du er vil bestille med meg.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så må jeg få sagt du har laget noen super flotte invitasjoner ♥ Så flink du er :))

    Klem klem

    SvarSlett