onsdag 20. mars 2013

Mangler bare brød nå!


Ja så var det på tide å vise dere litt mere av det eg lagte i helga.  som dere kansje har sett har jeg flere ting i dette ¨designet¨.
Home made er ganske greit for  da går det an å få akkurat det man vil, ganske praktisk. thi hi.

I fjor da jeg lagte theskrinet mitt, lagte jeg også 2 stykker ,med decoupage på stoff, med tanke på en ny brødkurv og tenk dere den ble ferdig i helga.. he he he  
Disse 2 stykker har alså ligget på hobbyrommet siden påske i fjor og  nå skulle det være
.Kvadraten i midten er et stykke for seg selv, med tanke på at jeg skulle legge en plate inn under . som kunne stive bunnen av. 
Her er det løse stykke blitt montert! Eg valgte å sy det oppå og la platen ligge mellom de 2 hovedstykkene likevel.
Som det kanskje synes her, har jeg stivet alle 4 sider av med kraftig pap,   alle hjørnene fikk montert 2 remser med blonde sådan at man kan knytte sidene sammen.
 
Og her er alså den ferdige brødkurven, Jeg har bestemt meg for at når denne skal brukes skal der ligge en serviett eller noe annet oppi, sådan at eg slipper at denne skal bli alt for skitten. (eg tror faktisk det er derfor den har blitt liggende så lenge, for eg så eg ikke helt for meg at den skulle bli brukendes. for den kan jo IKKE vaskes:(
 men men fin, det ble den om jeg så skal bruke den bare til pynt. thi hi 

I morgen skal jeg vise dere hva jeg har laget av en gammel plastpose.   he he 
 
ha en fin fin kveld allesammen
klem nita

1 kommentar:

  1. For en herlig blogg, prøvde legge meg til som følger, men fikk det ikke til i dag, men fikk lagt deg i bloggrollen min. :) Likte så godt makeoveren din på hobbyrommet. Tenk majones!!! Hvem skulle trodd det?

    Klem fra Kari

    SvarSlett